Thursday, July 2

Odszedł Michael Jackson.

Dokładnie kilka tygodni temu patrzyłam jak Agatka z iskrami w oczach opowiadała o tym, jak bardzo lubi słuchać muzyki Jacksona. Ma 10 lat i jest moją kuzynką. To tak jakbym patrzyła na siebie kiedy byłam dzieckiem. Pomyślałam wtedy, jak to możliwe, że Michael ogłasza ostatnią trasę koncertową, a mnie nie będzie na jego występie??!! To niemożliwe!! I jeszcze byłby tym większy szok, gdyby udało się zabrać na koncert Agatkę! Ona nawet nie marzyła o tym, żeby przeżyć coś takiego! Co by to było, gdyby mnie ktoś zabrał na taki koncert w wieku lat 6? Wtedy Jackson był moim absolutnym idolem!
Trzeba coś wymyślić.
Ceny biletów okazały się tragiczne. Dokładając ceny lotu i pobytu - nie było o czym mówić. Wpadłam więc na pomysł, że skoro nie możemy kupić biletów trzeba je wygrać. Kto rozdaje bilety na koncerty? A no Trójka. A kto dokładnie? Piotr Kaczkowski.
Sam pomył zabrania dziecka do Londynu na koncert jest przynajmniej odważny. Ale celowe wygranie dla nas biletów to już śmieszne. Szalone. Wariackie.
Nigdy nie zapomnę wieczoru kiedy usiadłyśmy razem i zaczęłyśmy pisać list do pana Piotra. Popłakaliśmy się wszyscy ze śmiechu. Agatka w cudowny sposób popełniała błędy po czym skrupulatnie wymazywała je mazikiem. Napisała, że ma urodziny i że bilet to świetny prezent. Ja napisałam, że obiecujemy wysłać smsa z koncertu. Zrobiłyśmy jeszcze kilka zdjęć, wydrukowałyśmy - oczywiście trzymamy w rękach 'Bad' i 'Thriller'.
Poszło.
Koperta wyrysowana była w owce i inne stwory. W miejscu adresowym słowo "trójka" napisane było z malej litery.
Do tej pory nie wiem, czy Piotr Kaczkowski otrzymał list. Nie wiem nawet czy planowano rozdawać bilety na koncerty Jacksona, chociaż bardzo prawdopodobne jest, że tak.
Majkel miał zacząć trasę koncertową w poniedziałek. W niedzielę odbędzie się jego pogrzeb.
Czuję głęboką wdzięczność, za wszystko co mi dał.



1 comment:

  1. Fantastyczne zdjecie!

    ;-)

    Pozdrowienia dla Ciebie i Agatki!

    ReplyDelete